reklama

Život a pocit

Život je príliš krátky – dlhý na to, aby sme si ho mohli dovoliť prežiť zle. Upravený citát P. Coelha

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Na tento citát naviažem myšlienkou jedného môjho profesora.

Máme kôš jabĺk.

Môžeme sa rozhodnúť vyberať si a jesť postupne po jednom vždy to najkrajšie jablko z košíka, alebo si budeme vyberať vždy to najškaredšie a tie krajšie si budeme nechávať na neskôr.

Zjeme ich postupne všetky.

Rozdiel bude len v pocite.

V pocite, že jeme vždy len to najlepšie z košíka.

Alebo v pocite, že jeme neustále len to najhoršie.

V danej dobe sa mi tento príklad veľmi páčil, ale takmer okamžite som naň zabudol.

V istom momente života som ho akoby znova objavil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes viem, že si chcem neustále vyberať len tie najkrajšie „jablká“.

Raz sa isto minú.

Ale ten pocit stojí zato.

Karol Koóš

Karol Koóš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chel by som dostať na "papier" moje doterajšie životné skúsenosti a pozorovania, tak ako sa vo mne vyvíjali. Starám sa o slovenskú stránku venovanú P. Coelhovi www.paulocoelho.com. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu